Merhaba Arkadaşlar,
Kış la karışık baharı bitirdiğimiz ,güneşli günlere merhaba dediğimiz şu günlerde hepimiz bu güzel havaların tadını çıkarabilmek için kendimizi dışarlara bırakıyoruz.Güneşin sıcacık ısıtan etkisinin yanında her yer doğanın renkleriyle bürünmüş durumda.17.05.2015 geçen pazar günü sevgili Pınarlahayat blogunun sahibi Pınar cımın organizasyonuyla bizde bu güzel  mevsimin açılışını bir piknikle yapalım dedik. Böylelikle ada sezonunuda bizzat açmış bulunduk.:))
Piknik  teklifini duyunca hem gezmeyi sevdiğim için hemde,uzun süredir sosyal medyadan ve bloglarımız dan birbirimizi takip ettiğimiz arkadaşlarımızla yeni tanışacak olmanın verdiği heyecanla hiç tereddütsüz kabul ettim.
Uzun süren dengesiz havalardan sonra şansımıza sımsıcak harika bir güne denk geldik.Bizde dahil olmak üzere sanki herkes dışardaymış gibi kalabalık vapur seyehatinden sonra Heybeli adaya öğle saatlerinde hep birlikte ulaştık.
Vapur yolculuğumun Kadıköyden itibaren  sansböcegi. blogunun sahibi sevgili Nihan cım ve tatlı kızıyla birlikte gerçekleştirdim.Samimi insanları ben çok seviyorum.İlk kez karşılaşmamıza rağmen sanki çok uzun zamandır tanışıyormuşuz hissi ve rahatlığıyla bir birimizi çok sevdik.Nihan la başlayan bu mutluluk diğer arkadaşlarımla bir araya geldiğimde de onların sıcaklığı ve samimiyetiyle dahada arttı.Buradan tüm arkadaşlarıma güler yüzleri ve samimiyetleri için teşekkür etmek istiyorum.
Sanırım yazının sonunda söyleyeceğimi başlarda söyledim ama yer mekan şartlar ne olursa olsun önemli olan sevgiyle bakan gözlerdir ,o yüzdende sona saklamak istemedim bu düşüncelerimi:)
Ada ilk konaklama mekanımız, geciken kahvaltı ve kahve krizimizi bastırabileceğimiz bir cafe oldu.:)

Blogger lar Ada Gezisi

İçecek alışverişlerimizin ardından piknik alanımıza doğru yola koyulduk.İstanbul yaşamında araba gürültüsüne okadar adapte bir yaşam sürüyoruz ki ,adaya gelince herhangi motorlu bir kara taşıtının olmaması farkını hissettiriyor gerçektende.Araç yerine at arabaları dolu sokaklarda biraz yürümek için kendinizi kollamanız gereksede rahatsınız.Piknik yaptığımız alan çok büyük ormanlık bir araziydi.Piknik yapanlar, bisikletle turlayanlar, çimenlere uzanıp dinlenenlerle dopdoluydu.Atmosferin  güzelliği otamatikman sizi de etkisine alıp rahatlatıyor gerçekten.
Hanımlar pikniğe giderse , düşünün siz hazırladıkları yiyecekleri.Hepimiz birşeyler hazırlamıştık neler olduğunu saymayacağım ama şu kadar ip ucu vereyim; mercimek köftemiz ve yaprak sarmamız bile vardı.Gerisini siz tahmin edin artık:)) Hepside gerçekten nefisti.Arkadaşlarımın ellerine sağlık,afiyetle yedik.
Uneller firmasıda pikniğimize nefis tatlı ve tuzlu kurabiyelerin göndererek  çok güzel bir jeste bulunmuşlar.Kendilerine çok teşekkür ederiz.

uneller kurabiye

Sevgili pınarcım bu pikniği organize etmekle kalmamış hepimize çok cici hediyelerde hazırlamış.Saçlarımızdaki taçları kendi elleriyle hazırlayarak bahar çiçeklerini bizlere hediye etti.Tüm gün boyunca hiç birimiz saçlarımızdan çıkarmadık.

İsimlerimize ve bloglarımızı simgeleyen harika kurabiyelerin yanında ada gezimizin anısına da fotoğraflarımızın bulunduğu çok cici birer kart hediye etti.

Blogger lar Ada Gezisi

Nekadar ince düşünceyle hazırlanmış güzel hediyeler.
Çok teşekkürler Pınarcım emeklerine güzel gönlüne sağlık.
Piknik alanında bulunan çocuk oyun parkı da  çocuklar içinde keyifle vakit geçirmeleri için harika oldu.
Bol bol yedik içtik sohbet ettik ve tabikide olmazsa olmaz fotoğraflarla anı ölümsüzleştirdik.

Dönüş saati yaklaştığında bir sonraki organizasyonun planlarını bile hemen yaptık.:)
Harika çok keyifli çok eğlenceli bir günü paylaştık.
Bu güzel geziyi organize eden,katılan tüm arkadaşlarıma yürekten teşekkür ederim.
Ben hepinizi çok ama çok sevdim.
İnşallah tekrar bir araya gelebileceğimiz buluşmaları heyecanla bekliyorum.<3

Pikniğimize katılan blogger arkadaşlarım

Pikniğimizin anlık paylaşımlarını ‪#‎pinarlahayatileadagezisi‬ ‪#‎bloggerleradada‬ hashtaglarıyla sosyal medya hesaplarından takip edebilirsiniz.